Jak probíhá prodej nemovitostí s AB-reality.cz s.r.o. krok za krokem?

Nabídněte nám nemovitosti k prodeji osobně, telefonicky nebo e-mailem a od této chvíle nechte starosti a povinnosti na nás.
Šetřete svůj čas a energii …

Náš makléř Vás osobně navštíví a domluví podmínky prodeje Vašich nemovitostí.

Podrobně se seznámíme s nemovitostmi, vyhotovíme dokumenty potřebné k prodeji a zhotovíme fotografie.

Vaše nemovitosti budeme prezentovat v tisku, na nejsledovanějších internetových serverech a zhotovíme reklamní bilboard o prodeji umístěný na nemovitostech (v případě Vašeho zájmu).

V předem domluvených termínech bude náš makléř se zájemci provádět prohlídky Vašich nemovitostí.

Po vyhledání vhodného kupujícího vypracuje právní oddělení návrh smluv.

Zajistíme kvalifikovaný odhad Vašich nemovitostí.

V případě potřeby zajistíme pro kupující hypotéku nebo úvěr.

Kupující složí do úschovy rezervační poplatek a poté doplatek kupní ceny.

Podáme návrh na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí.

Po zapsání vlastnického práva ve prospěch kupujícího vyplatíme kupní cenu prodávajícímu, dle podmínek sjednaných ve smlouvě.

Na základě předávacího protokolu předáme nemovitosti kupujícímu.

V případě Vašeho zájmu zpracujeme daňové přiznání a zajistíme uhrazení daně z převodu nemovitostí.

To vše bezpečně, profesionálně a s úsměvem 🙂